איך זה עובד

  • מחפש שירות ניקיון מקצועי?
  • ניקיון דירה? פוליש? ניקיון אחרי שיפוץ?
  • חברת ניקיון אמינה ומומלצת? (במחיר אטרקטיבי)

ספידי קלין - הפתרון המקצועי לניקיון! מגוון שירותי ניקיון באיכות הכי גבוהה שיש: ניקיון דירות, בתים פרטיים, משרדים, ליטוש רצפות, פוליש, ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון לפני איכלוס ועוד. זמינות גבוהה ללקוחות, אחריות מלאה, מחירים אטרקטיביים ושירות מעל ומעבר לציפיותיך.
צור קשר להצעת מחיר מהירה

מחפש חברת ניקיון מומלצת? לחץ לפרטים
כמה עולה ניקיון דירה? צפה במחירון עדכני

חברת ניקיון בפעולה

איך זה עובד?

הקפדה על הניקיון היא דבר חשוב מסיבות רבות. אין זה משנה אם מדובר על הבית או הדירה בה אתה מתגורר בה, או על העסק שלך. המקום בו אתה שוהה חייב להיות נקי. ניקיון יסודי זה משהו אותו ניקן לעשות באופן עצמאי, אך אם רוצים להגיע לרמת ניקיון מקצועית מומלץ לפנות לחברת ניקיון מקצועית.

ניקיון יסודי ומקצועי

תהליך של ניקיון המתבצע על ידי חברת ניקיון כולל בתוכו כמה שלבים עיקריים. כמובן שקיים שוני בין החברות, וכל חברה עובדת בצורה מעט שונה. ניקיון יסודי יכלול בתוכו ניקיון רצפות, שאיבת שטיחים, ניקוי כתמים בחומרים מסירי כתמים, הסרת אבק מחפצים, רהיטים, ניקוי של חלונות באמצעות חומרי הברקה. ניקוי תריסים, כולל הוצאתם, ניקוי מסילות החלונות. ניקיון יסודי של דלתות ומשקופים. ניקוי של הרצפות וביצוע פוליש במידת הצורך.

מהם השירותים המומלצים שלנו? צפה עכשיו

חברת ניקיון מומלצת

מתי להזמין שירות ניקיון?

הזמנת שירות ניקיון היא צעד יעיל וחסכוני. בכל פעם שאתה זקוק לניקיון יסודי, מומלץ לפנות לחברת ניקיון מקצועי. חברה המתמחה בביצוע ניקיון בדירות, בתים פרטיים, משרדים וכדומה, תוכל לנקות עבורך ביעילות בזמן קצר.

ניקיון אחרי שיפוץ

פעמים רבות נותר הבית לאחר שיפוץ במצב נוראי. שאריות רובה, אבק מפוזר בכל מקום, כתמי צבע על המרצפות, טיח על החלונות. ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי יסודי של כל הבית מרצפה ועד תקרה. פעמים רבות דורש ניקיון בתים אחרי שיפוץ שימוש בחומרי ניקוי חזקים במיוחד ובמדללים לטובת ניקוי כתמים. ניקיון לאחר שיפוץ כולל את ניקוי הכלים הסניטריים, חדרי הרחצה והקרמיקה. ניקוי חלונות, תריסים, דלתות ומשקופים. ניקיון המטבח, השיש, ארונות וכדומה. חברת ניקיון מקצועי מתמחה בניקיון לאחר שיפוץ, והיא תוכל לנקות את הבית במהירות וביעילות.

ניקוי הרצפה באמצעות פוליש

שיפוץ בבית אשר אינו כולל החלפת הרצפות יכול להיות הזדמנות טובה לנקותה באמצעות פוליש. סיבה נוספת שבגינה מומלץ לבצע פוליש לאחר שיפוץ נובעת מהעובדה ששיפוץ גורם להתבלות מהירה של הרצפות, והופך את הרצפה לדהויה. ביצוע פוליש בבית מאפשר ניקוי יסודי והחלקה של המרצפות ויוצר מראה מהודר יוקרתי ונוצץ. חשוב לבחור גורם מקצועי שיסיע בביצוע הפוליש. מרצפות שונות זקוקות לניקיון פוליש שונה, ומומלץ להתייעץ לפני שימוש בחומר כזה או אחר.

חידוש מרצפות

כיצד לבחור חברת ניקיון?

כאמור ניקיון בית אחרי שיפוץ אינו ניקיון רגיל, ושכזה דורש התמחות ומומחיות. על מנת שתוכל להבחין בין חברת ניקיון מקצועית לחברה שלא ספק לך את התוצאה הרצויה, מומלץ לשחים לב לכמה פרמטרים:

  • ניסיון ומקצועיות – חברה אשר פועלת מזה מספק שנים כנראה עושה עבודה טובה ומקצועית. נסה לקבל המלצות מלקוחות קודמים לפני שאתה מחליט מאיזו חברה להזמין את השירות. 
  • שימוש בחומרים איכותיים – ניקיון לאחר שיפוץ מצריך לא פעם שימוש בחומרים כימיים חזקים. בדוק באילו חומרים עושה שימוש חברת הניקיון והאם היא מסוגלת להתמודד עם לכלוך מסוגים שונים.  
  • מחיר – ניקיון בית אחר שיפוץ יכול להיות מוצע במגוון רחב של מחירים וכמובן להיעשות ברמות איכות שונות. בדוק מה בדיוק כולל הניקיון והשווה את המחיר להצעה דומה.  
  • אמינות – אחד הדברים החשובים בהעסקת שירות ניקיון הוא לוודא שמדובר בחברה אמינה. מדובר על צוות שיעבוד אצלך בבית וחשוב להקפיד ולבדוק את נושא זה.


למה לעבוד דווקא איתנו? צפה בסרטון קצר


 


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

איך זה עובד