בריכות שחייה ביתיות - תחזוקה


•    עברת לבית חדש שיש בו בריכה?
•    רוצה לקנות בריכת שחייה מפנקת בהפתעה למשפחה שלך?
•    מחפש מידע על ניקיון בריכת שחייה ביתית?


איזה כיף שהקיץ הגיע ויש לך בבית בריכה משלך שאתה יכול לשהות בה מתי שרק תרצה! אם עוד אין לך בריכה זה הזמן לקנות, כך תפתיע את כולם. אך חשוב עם כל הכיף לזכור שאם לא מקפידים על ניקיון בריכות שחייה ביתיות, מהר מאוד צריך או להשבית את הבריכה אם זו ברכיה בנויה, או לקנות חדשה אם היא בריכה ניידת. אנו כאן כדי לתת לך את כל המידע הדרוש שחסר לך.

אז איך שומרים על ניקיון בריכת שחייה ביתית?

אין אפשרות ויכולת לפקח על הבריכות שצצות כמו פטריות אחרי הגשם בבתים פרטיים. אבל זה שאין פיקוח מוסדר לא אומר שזה לא חשוב לתחזק ולנקות את הבריכה על בסיס יומי/שבועי. חשוב להבין, רק ניקיון בריכות שחייה ביתיות יבטיח לך שהבריכה תשמר לאורך זמן ותוכל להנות ממנה ללא דאגות. אם תזניח את הניקיון, מהר מאוד הבריכה שלך תהפוך לבריכה שאסור ואף מסוכן להשתמש בה. חשוב מאוד להקפיד על ניקיון המים ועל איכות המים. ישנם מוצרים חדישים בתחום ניקיון בריכת שחייה ביתית אשר יקלו על המשימה הזו, וכמו כן תוכלו גם לשכור אנשי מקצוע שיעשו זאת בשבילך אם אין לך את הזמן והיכולת להתעסק בדבר.

מוצרים מומלצים בתחום ניקיון בריכות שחייה ביתיות

השוק מוצף באינספור מוצרים המשמשים לניקיון בריכת שחייה ביתית. לא כל מוצר מתאים לבריכה שלך ולא כל מוצר גם עומד בתו תקן והוא בטיחותי ומותר לשימוש בישראל. לפניך מספר מוצרים מומלצים ובטיחותיים שיעזרו לך לשמור על הבריכה שלך:

•    רובוט – ישנם מספר לא קטן של רובוטים, חשוב להתייעץ איתנו לפני הקנייה.
•    מטאטא יונק
•    כיסוי בריכה
•    סקימר - מעין שואב חשמלי קטן ועצמאי

ישנם כמובן עוד מוצרים רבים בתחום, אך אלו  המוצגים כאן הם היעילים ביותר עבור שמירה על ניקיון יסודי לטווח ארוך. בכל מקרה, כל מוצר שתחליט לרכוש -  מומלץ כי תתייעץ איתנו רגע לפני הרכישה. את רוב המוצרים גם ניתן למצוא אצלנו במחירים ללא תחרות.

אז איך מתחילים?

ניקיון בריכות שחייה ביתיות זה לא עניין של מה בכך ועניין שאפשר להקל בו ראש. יש להקפיד ולעבוד על פי ההוראות הכתובות על המכשיר לניקוי אשר רכשתם ולהקפיד גם על סדר השלבים הנכון אחרת תוכלו לפגוע בעצמכם או בבריכה שלכם. בעלי בריכות רבים, פונים מראש אל חברת ניקיון מומלצת כדי שתטפל בהכל מא' ועד ת'.

גם אם לא פניתם אל חברת ניקיון מומלצת, נוכל להמליץ לכם כי דבר ראשון תקפידו על סינון המים. זה בדרך כלל השלב הראשון בניקוי בריכת שחייה ביתית. לאחר שהמים מסוננים ונקיים מומלץ להוסיף כלור ברמה ובכמות הנדרשת ולא יותר או פחות. אם חסר לכם הידע, מומלץ להתייעץ איתנו לפני המעשה כדי שלא יגרם נזק. הכלור שומר על הגיינת המתרחצים ועל בריאותם.

רמת החומציות במים היא גם כן עניין חשוב ושלב נוסף בניקיון בריכות שחייה ביתיות. רמת החומציות חייבת להיות כל הזמן תקינה ולא לחרוג מהכמות המותרת. מבטיחים לך כי אם תקפיד ותשמור על ניקיון בריכת שחייה ביתית אשר ברשותך – היא תשמר לאורך שנים וגם הבריאות והבטיחות של בני ביתך תשמר. מילה שלנו.


ניקיון בריכות שחייה - טיפים נוספים



 


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

שירותי ניקיון