ניקיון אחרי שיפוץ

  • שיפצתם את הבית? הבית מלוכלך?
  • מחפשים חברת ניקיון איכותית ומומלצת?
  • חברה מקצועית שתבריק את הבית?

חברת ספידי קלין מתמחה בשירות ניקיון אחרי שיפוץ, תוך שמירה אמיתית על הבית. שירות מהיר, יעיל ויסודי שיאפשר לכם להנות מהשיפוץ כמו שצריך. תוך 6-8 שעות תקבלו בית נקי ומבריק - בית חדש!
שירות משתלם במחיר אטרקטיבי

למה לעבוד דווקא איתנו? לחצו כאן
פוליש לרצפה - לקבלת האפקט המושלם!


ניקיון אחרי שיפוץ



חברת ניקיון אחרי שיפוץ


כשמסיימים שיפוץ בדירה, נותר לאחר שלב משמעותי ולא פחות חשוב, וזהו שלב הניקיון. לא משנה איזה סוג שיפוץ תבצעו בדירה, הדבר יהיה כרוך בהמון לכלוך, כתמי צבע ובלגן. כמות האבק היא אינסופית, הפסולת מצטברת ולפעמים קשה להשתלט על הכל ביחד. בנוסף לכך, מדובר בלכלוך תעשייתי, שהינו רעיל יותר מאשר לכלוך רגיל, ולכן ניקיון דירה אחרי שיפוץ הינו מומלץ בחום. רגע לפני שחוזרים להתגורר בבית, מבריקים את הכל.

שיפוץ הוא דבר שיכול להפריע מאד לשגרה בבית. גם אחרי שהסתיים השיפוץ, קשה לפעמים לחזור לשגרה. חברת ניקיון אחרי שיפוץ תוכל לזרז את התהליך וליעל אותו. מיד בתום השיפוץ יתבצע בבית ניקיון לאחר שיפוץ, שיאפשר חזרה מהירה וקלה לשגרה.


כמה עולה ניקיון אחרי שיפוץ? צפו במחירון


חברת ניקיון אחרי שיפוץ

ביצוע ניקיון דירה אחרי שיפוץ - להשגת התוצאה המושלמת!


ניקיון אחרי שיפוץ אינו ניקיון רגיל. שיפוץ גורם ללכלוך רב (סוגים שונים של לכלוכים). כדי לנקות את הבית כמו שצריך, יש לעשות שימוש בחומרי ניקוי שונים, שנועדו כל אחד עבור סוג לכלוך שונה. שימוש שגוי בחומרי ניקוי או שיפשוף חזק מדי, עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך למרצפות, משקופים וקירות. חשוב לדעת באיזה חומר ובאיזה חומר ניקוי להשתמש בכל פעם.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ תדע לזהות נכונה את כל סוגי הלכלוכים ולספק פתרון הולם ומקצועי לצורך הניקיון. פעמים רבות ניקוי באמצעות חומר ניקיון מסוים דורש הכרות מוקדמת עם החומר. מדובר בחומרים כימיים אשר יש לדעת באיזה אחוז להשתמש בהם, ואיזה חומרים מסוכנים במגע אחד עם השני. חברה מקצועית משתמשת בחומרים מקצועיים אשר לא ניתן בכלל להשיגם באופן פרטי. גורם מקצועי ידע היכן לרכוש לאת חומרי הניקוי הדרושים וכיצד לעשות בהם שימוש יעיל ובטוח.

למה לעבוד דווקא איתנו? אפרת מסבירה
צפה בסרטון קצר שחוסך זמן וכסף (02:40):



מה כולל ניקיון דירה אחרי שיפוץ?

הרבה חברות מציעות שירותי ניקיון אחרי שיפוץ. יחד עם זאת, לפני שבוחרים חברת ניקיון אחרי שיפוץ, מומלץ לבדוק מה כוללת ההצעה של כל חברה וחברה. יש חברות ניקיון אשר מספקות שירות מקיף ויסודי, ולעומתן חברות המספקות שירות חלקי בלבד ברמה בינונית.

ניקיון אחרי שיפוץ הינו יסודי במיוחד וכולל בין השאר:

ניקוי חלונות ותריסים
דלתות ומשקופים
ניקיון מסילות עם שואבי מים
מרפסת שמש
קרצוף רצפות וניקוי פרקטים
חדרי שירותים ואמבטיה
ניקוי ארונות
כלים סניטריים
ניקוי מטבח כללי
ניקוי אבק בכל הבית
גופי תאורה
פסולת כללית
ועוד


חזרה מהירה לשגרה

אחד הדברים הקשים ביותר עבור אנשים שעושים שיפוץ בבית הוא החזרה לשגרה בתום השיפוץ. הבית כולו בבלגן, הלכלוך השתלט על כל הבית, ולא ניתן למצוא שום דבר. ניקיון דירה אחרי שיפוץ ידוע כמשימה קשה ביותר לביצוע, בטח אם המשפחה המשיכה להתגורר בתוך הבית במהלך השיפוץ (לגור בתוך ניילונים).

פניה לחברת ניקיון לאחר שיפוץ תחסוך לכם את כל הכאב ראש הכרוך בניקיון הדירה. חברה ניקיון מקצועית תוכל לספק צוות מקצועי ומיומן, שיגיע לדירה ויצחצח אותה כהרף עין. אין ספק שבחישוב מהיר יעיל יותר לשלם לחברת ניקיון מקצועית מאשר לבזבז זמן יקר ולהיעדר ממקום העבודה, על מנת לנסות ולנקות הכל בעצמכם. השירות שלנו הינו משתלם במיוחד ולכן הפך לכל כך פופולארי!


ניקיון אחרי שיפוץ

יש לכם שאלה? צריכים הצעת מחיר מהירה? צרו קשר


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

שירותים